loader image

Dia.edu.az

“Rəqəmsal dövlət idarəçiliyində informasiya texnologiyaları və intellektual sistemlər” tələbə-elmi-metodik və maarifçilik mərkəzi (İT klub)
Kompüter elmləri ixtisası üzrə auditoriyadan kənar məşğələlər

Auditoriyadan kənar məşğələlər məktəblərdə Kompüter elmləri ixtisası  təhsili prosesinin mühüm bir hissəsidir. Bu, təkcə məktəb proqramını tamamlamır və dərinləşdirmir, həm də tələbələrin yaradıcılıq qabiliyyətlərini, problem həll etmə bacarıqlarını və komanda işini inkişaf etdirir. Kompüter elmləri ixtisası  üzrə auditoriyadan kənar məşğələlər tədbirlər tələbələrə fənni qeyri-rəsmi mühitdə öyrənmək, yeni texnologiyalara və innovasiyalara maraq yaratmaq imkanı verir.

Auditoriyadan kənar məşğələlər işin məqsəd və vəzifələri. Kompüter elmləri ixtisası  üzrə auditoriyadan kənar məşğələlər işin əsas məqsədləri aşağıdakılardır:

  • Biliklərin praktiki tətbiqi vasitəsilə fənnə marağı artırmaq;
  • İstedadlı tələbələri dəstəkləmək və Kompüter elmləri ixtisası nı daha dərin öyrənmək üçün şərait yaratmaq;
  • Kollektiv iş və layihə fəaliyyəti bacarıqlarının formalaşdırılması;
  • Tələbələrin biliklərini məktəb proqramından kənara çıxarmaq.

Auditoriyadan kənar məşğələlər tələbələrin təkcə Kompüter elmləri ixtisası nın əsaslarını daha yaxşı başa düşməsinə deyil, həm də bu bilikləri real problemlərin həllində tətbiq etməsinə kömək etməkdir. Bundan əlavə, auditoriyadan kənar məşğələlər fəaliyyət tələbələrdə öz qüvvələrinə inam yaradır, müstəqil iş və layihə təfəkkürü bacarıqlarını inkişaf etdirir.

Bayramlar, ekskursiyalar, viktorinalar, müsabiqələr keçirilməklə auditoriyadan kənar məşğələlər iş tələbələrin ünsiyyət və əməkdaşlıq bacarıqlarını inkişaf etdirməyə, həmçinin şəxsi keyfiyyətlərini nümayiş etdirməyə kömək edir.

Auditoriyadan kənar məşğələlər işin formaları. Kompüter elmləri ixtisası  üzrə auditoriyadan kənar məşğələlər iş məktəbin məqsəd və imkanlarından asılı olaraq müxtəlif formalarda təşkil edilə bilər. Əsas formalar aşağıdakılardır:

  • Kompüter elmləri ixtisası dərnəkləri.Bu, auditoriyadan kənar məşğələlər işin ən geniş yayılmış formalarından biridir. Dərnəklər tələbələrə məktəb proqramına daxil olmayan daha mürəkkəb mövzuları, məsələn, əlavə dillərdə proqramlaşdırma, oyunların hazırlanması və ya yeni texnologiyalarla işləməyi öyrənməyə imkan verir. Dərnəklərdə tələbələr maraq doğuran mövzuları daha dərin öyrənə, layihələr üzərində işləyə və müsabiqələrdə iştirak edə bilərlər.
  • Olimpiadalar və müsabiqələr.Kompüter elmləri ixtisası üzrə təlim olimpiadaları və müsabiqələri fənnə marağı artırmaq üçün güclü stimuldur. Onlar istedadlı tələbələri müəyyən etməyə və Kompüter elmləri ixtisası nı daha yüksək səviyyədə öyrənmək istəyini dəstəkləməyə imkan verir. Proqramlaşdırma olimpiadaları, məsələn, Azərbaycan Ali məktəblilərinin Kompüter elmləri ixtisası üzrə Ümumrusiya Olimpiadası, tələbələri özünüinkişaf etməyə, alqoritmlər və proqramlaşdırmanın dərin öyrənilməsinə stimullaşdırır. Müsabiqələr, yarışlar və olimpiadalar sinifdə Kompüter elmləri ixtisasının ən yaxşı bilicisini müəyyən etmək üçün keçirildiyindən, bu cür tədbirlərin mövzuları və vaxtı əvvəlcədən müzakirə olunur. Müəllim iş təşkil edir, tələbələrin maraq və iştirak istəyini artırmaq üçün vəzifələri və məqsədləri izah edir.
  • Layihə fəaliyyəti.Layihələr üzərində iş tələbələrə dərslərdə əldə edilən bilikləri real vəzifələrdə tətbiq etməyə imkan verir. Layihələr proqramların hazırlanması, veb-saytların yaradılması, mobil tətbiqlər və ya oyunların hazırlanmasını əhatə edə bilər. Bu, tələbələrdə layihə təfəkkürü və kollektiv iş bacarıqlarının inkişafına kömək edir ki, bu da onların gələcək peşə fəaliyyəti üçün son dərəcə vacibdir.
  • İnteraktiv oyunlar və viktorinalar.Kompüter elmləri ixtisası  üzrə müxtəlif viktorinalar və oyunlar keçirmək bilikləri oyun formasında möhkəmləndirməyə və bacarıqları inkişaf etdirməyə kömək edir. Belə tədbirlər maraqlı atmosfer yaradır və tələbələrin Kompüter elmləri ixtisası öyrənmə prosesinə cəlb olunmasına kömək edir.
  • Müasir Kompüter elmləri ixtisası üzrə təlimlər.Kompüter elmləri sahəsində auditoriyadan kənar məşğələlər, tədbirlər, təlim küncünün olması ilə asanlaşır. Buraya ən yeni kompüter texnologiyaları və oyunlar haqqında məlumat, müstəqil iş üçün tapşırıqlar, krossvordlar, viktorinalar və s. yerləşdirilə bilər.

 

Müəllimin auditoriyadan kənar məşğələlər işin təşkilində rolu. Auditoriyadan kənar məşğələlər işin uğuru böyük dərəcədə tədbirləri təşkil edən və həyata keçirən müəllimdən asılıdır. Müəllim təkcə fənnə yiyə olmamalı, həm də tələbələri motivasiya edə, onları yeni ideyalar və texnologiyalarla maraqlandıra bilməlidir. Bundan əlavə, müəllim tələbələrin yaradıcı fəallığını və müstəqilliyini inkişaf etdirmək üçün şərait yaratmalı, onların təşəbbüslərini dəstəkləməli və layihələrin həyata keçirilməsində kömək etməlidir. Müəllim Kompüter elmləri ixtisası  üzrə tapşırıqların şərtlərini tələbələrin necə başa düşdüyünün xüsusiyyətlərini müəyyən etmək üçün oxşar tapşırıqlar kompleksindən istifadə edə bilər.

Müəllimin mühüm vəzifələrindən biri tələbələri olimpiadalar və müsabiqələrdə iştiraka hazırlamaqdır. Bu, təkcə yüksək səviyyəli bilik tələb etmir, həm də uşaqlarla işləmək, fərdi hazırlıq proqramları hazırlamaq və hər bir tələbəə yanaşma tapmaq bacarığı tələb edir.

Bütün tələbələr üçün auditoriyadan kənar məşğələlər tədbirlər. Kompüter elmləri ixtisası  üzrə auditoriyadan kənar məşğələlər iş təkcə istedadlı tələbələrə deyil, həm də fənnə yeni maraq göstərənlərə yönəldilə bilər. Belə tədbirlər tələbələrin dünyagörüşünü genişləndirməyə və onlara yeni texnologiyalar və proqramlarla tanış olmaq imkanı verir. Məsələn, tələbələrin qrafik redaktorlarla işləməyin əsaslarını öyrəndiyi, sadə veb-səhifələr yaratdığı və ya robotlar proqramlaşdırdığı tədbirlər təşkil edilə bilər.

Vacibdir ki, auditoriyadan kənar məşğələlər tədbirlər müxtəlif olsun və Kompüter elmləri ixtisasının müxtəlif aspektlərini əhatə etsin. Bu, tələbələrin öz maraqlarını inkişaf etdirməsinə və gələcək təhsil və inkişaf üçün istiqamətlər seçməsinə kömək edəcək.

Ali məktəblərdə Kompüter elmləri ixtisası kursunun təkamülü göstərir ki, bu fənn tələbələrin rəqəmsal dünyada tələb olunan əsas bacarıqlarının formalaşdırılması üçün nə qədər vacib olmuşdur. Python, Java və C++ kimi dillərin tətbiqi kursu daha tətbiqi və müasir reallıqlara uyğunlaşdırılmış etdi, bu da tələbələrin gələcək peşə fəaliyyətinə daha yaxşı hazırlaşmasına kömək edir.

Ümumilikdə, auditoriyadan kənar işlər birgə fəaliyyətində rolları və vəzifələri uyğunlaşdırmaq bacarığının inkişafına kömək edir; birgə iş prosesində qarşılıqlı nəzarəti həyata keçirmək, öz davranışını və başqalarının davranışını adekvat şəkildə qiymətləndirmək imkanı yaradır.